Philips Marathon FC9225 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Marathon FC9225 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Peter B 01-11-2013

Wij hebben inmiddels de 2e van dit type, een super zuiger, erg stil, maar o zo krachtig, wat deze allemaal opzuigt..... pff laatst een schroevendraaier kwijt, deze zat gewoon in de opvangbak omdat we op elke verdieping (3) een zuiger hebben, is er onlangs een oude met zak philips overleden en hebben we deze aangeschaft, veel beter dan de duurder Miele met zak die we hiervoor ook hadden, de samsung zonder zak is ook goed al is die nu met pensioen naar de zolder dus.

Tigo.R 09-06-2013

Door de handige vorm van het mondstuk kom je ook tot in de hoekjes. Voor de vaste vloerbedekking gebruik is de extra accessoire turboborstel mondstuk, deze haalt heel veel stof zand en haren uit de vloerbedekking en werkt ook nog eens heel licht. Het geluid is heel acceptabel.

eric2500 15-12-2012

Diep treurig deze stofzuiger, werkt op zich goed, zoals iedere stofzuiger... maar... zuig niet per ongeluk een knikker op of een kraaltje of iets kleins en ronds zoals dit want je wordt gewoon doof. De stofzuiger heeft geen stofzak maar alles draait rond, zo ook de knikker/ het kraaltje met een oorverdovend lawaai tot gevolg zo lawaaiig dat je oren er echt(letterlijk) van gaan suizen.
Verder heb ik het niet over de hulpstukken die je kwijt raakt , de wielen die zorgen dat hij blijft haken, het handvat dat los laat, valt in het niet bij het onbruikbaar zijn in een huis met kinderen. Niet kopen dus.

Verbunt 31-05-2012

geweldige designstofzuiger, echt een feestje !
Heb lang getwijfeld over een zakloze stofzuiger, deze heeft een zeer krachtige motor. Voelt erg degelijk aan. Een aanrader voor alle twijfelaars !